• Regulamin

§ 1

Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy „tovevintage.pl”, dostępny pod adresem internetowym tovevintage.pl, prowadzony jest przez Dominika Kurka, prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Dominik Kurek działalność rzemieślniczo-handlowa, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 8722445810 , REGON 527319699.

  2. Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.

§ 2

Definicje

  1. Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

  2. Użytkownik – osoba, która użytkuje stronę tovevintage.pl oraz ma prawo do przeglądania jej zawartości oraz korzystania z funkcji zakupowych.

  3. Sprzedawca - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, o której mowa w § 1 ust. 1.

  4. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym tovevintage.pl.

  5. Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

  6. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.

  7. Zamówienie - oświadczenie woli Konsumenta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.

  8. Konto - konto Konsumenta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Konsumenta oraz informacje o złożonych przez niego w Sklepie Zamówieniach.

  9. Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.

  10. Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

  11. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Konsumenta do zakupu Produkty, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia.

  12. Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Konsumentem a Sprzedawcą.

  13. Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana między Konsumentem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.

§ 3

Kontakt ze Sklepem

  1. Firma nie posiada siedziby rozumianej jako miejsce wykonywania działalności gospodarczej. Kontakt jest możliwy za pomocą innych, wymienionych kanałów.

  2. Adresy e-mail Sprzedawcy: sklep.tove@gmail.com, sklep@tovevintage.pl.

  3. Numer telefonu Sprzedawcy: +48694053188

  4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 95 1140 2004 0000 3602 8443 3496

  5. Można porozumieć się ze Sprzedawcą telefonicznie w godzinach 9-17.

§ 4

Wymagania techniczne

  1. Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

  1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową posiadającym włączoną obsługę JavaScript i Cookies, a na urządzeniach mobilnych także poprzez dedykowaną aplikację mobilną w najnowszych systemach Android oraz iOS;

  2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail);

  3. możliwość korzystania z systemów płatności online lub przelewów bankowych (sklep nie udostępnia płatności gotówkowych).

§ 5

Informacje ogólne

  1. Przedmiotem sprzedaży jest wyselekcjonowana, używana odzież w stylistyce vintage i alternatywnej.

  2. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną użytkownika końcowego.

  3. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie Zamówień przez Konsumenta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami §7 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.

  4. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto.

  5. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Konsumenta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Konsument jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia i wykonywania czynności w Koszyku.

§ 6

Zasady korzystania ze strony tovevintage.pl

  1. Strona tovevintage.pl może być używany tylko i wyłącznie do celów, w jakich została powołana, tj. sprzedażowych i marketingowych. Oznacza to, że wszelka aktywność Użytkowników i Sprzedawcy może skupiać się tylko i wyłącznie na kwestiach związanych z zakupem i uzyskiwaniem istotnych informacji na temat towarów.

  2. Zabrania się używania strony tovevintage.pl do celów niewymienionych w § 6 ust. 1. Użytkownik nie może podawać fałszywych danych i przedsiębrać akcji, które mogą godzić w dobre imię Sprzedawcy lub narażać go na jakiekolwiek niebezpieczeństwo. Dane, które podaje użytkownik, muszą być zgodne ze stanem faktycznym. Sprzedający nie odpowiada za problemy z wysyłką w przypadku podania nieprawidłowych danych adresowych przez Konsumenta.

  3. W przypadku uzasadnionego podejrzenia, że Użytkownik łamie którąś z zasad określonych powyżej, lub gdy Zamówienie narusza w jakiś sposób komfort lub bezpieczeństwo Sprzedającego, Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, zwracając Konsumentowi całość poniesionych przez niego kosztów.

§ 7

Zakładanie Konta w Sklepie

  1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie adresu poczty elektronicznej Konsumenta i akceptacja warunków Regulaminu.

  2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.

  3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.

  4. Użytkownik ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat, usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na jeden z adresów podanych w § 3 ust. 2.

§ 8

Zasady składania Zamówienia

  1. W celu złożenia Zamówienia należy:

    1. zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji (skontaktować się ze Sprzedawcą w celu wyboru towaru i ustalenia sposobu płatności i wysyłki Zamówienia lub wypełnić stosowny formularz);

    2. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” lub tożsamy (ewentualnie dalej przycisk „Realizuj zamówienie”, znajdujący się w obrębie powiadomienia o dodaniu produktu do koszyka);

    3. kliknąć przycisk “Zamówienie” oraz podać niezbędne dane (imię, nazwisko, adres, dane do wysyłki, adres poczty elektronicznej, jeśli Zamówienie realizowane jest bez logowania na konto), wybrać metodę płatności i dostawy oraz kliknąć przycisk „Zamów i zapłać”. Wybrana forma wysyłki zostanie zawarta na fakturze potwierdzającej złożenie zamówienia jako odrębna pozycja.

  1. Potwierdzeniem Zamówienia jest wiadomość e-mail, jaką Konsument otrzymuje na podany przez siebie przy rejestracji/składaniu Zamówienia adres poczty elektronicznej.

§ 9

Oferowane metody dostawy oraz płatności

  1. Konsument może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:

  1. Przesyłka kurierska InPost,

  2. Przesyłka do automatu typu Paczkomat InPost.

  1. Konsument może skorzystać z elektronicznych metod płatności za pośrednictwem systemów płatności online lub przelewu bankowego.

  2. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Konsumenta kartą płatniczą (nie bezpośrednio na stronie, ale za pośrednictwem systemów płatności online), Sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej zamawiającego lub rachunek bankowy podany przez Konsumenta na formularzu zwrotu, o jakim mowa w § 11 ust. 4).

  3. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Paynow. Dostępne formy płatności: BLIK, wszystkie szybkie płatności banków dostępne na polskim rynku oraz karty płatnicze.

  4. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronie internetowej Sklepu. Wymienione wyżej formy płatności mogą być okresowo niedostępne.

§ 10

Wykonanie umowy sprzedaży

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Konsumentem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Konsumenta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 8 Regulaminu i zaksięgowaniu płatności za to Zamówienie.

  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie. Zamówienie trafia do realizacji po zaksięgowaniu płatności za nie. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Konsumentowi stosownych wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Konsumenta, która potwierdzają zawarcie między Konsumentem a Sprzedawcą Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sklepu. Potwierdzeniem Zamówienia jest także faktura elektroniczna, którą Sprzedawca dostarcza Konsumentowi na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej. Jeśli Klient życzy sobie otrzymać fakturę w formie fizycznej, powinien poinformować o tym Sprzedawcę w dowolny, wybrany przez siebie sposób.

  3. Konsument obowiązany jest do dokonania płatności w terminie trzech dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie Zamówienie może zostać anulowane. O takiej anulacji Zamówienia i jej terminie decyduje Sprzedawca.

  4. Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie do czterech dni roboczych, w sposób wybrany przez Konsumenta podczas składania Zamówienia.

  5. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Konsumenta liczy się od dnia zaksięgowania płatności za Zamówienie.

  6. Dostawa Produktu do Konsumenta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży (promocje etc.) stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Konsumentowi na stronach Sklepu internetowego na podstronie „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Konsumenta woli związania się Umową Sprzedaży.

  7. Jeżeli Konsument po złożeniu Zamówienia zauważy w Zamówieniu istotny błąd, mogący skutkować niemożliwością zrealizowania Zamówienia, powinien jak najszybciej skontaktować się ze Sprzedającym w celu dokonania stosownej korekty. Jeżeli zauważy je Sprzedający, podejmie próbę kontaktu z Konsumentem w celu aktualizacji informacji.

  8. W przypadku, gdy Konsument nie zdoła w odpowiednim czasie odebrać Zamówienia, Sprzedający podejmie próbę skontaktowania się z Konsumentem dostępnymi kanałami, a jeśli ta próba zakończy się niepowodzeniem, zwraca Konsumentowi całą wpłaconą przez niego kwotę, pomniejszoną o koszty, związane z wysyłką. Jeśli natomiast udaje się nawiązać kontakt w tej sprawie, Sprzedający stara się w zakresie dostępnych mu możliwości wydłużyć termin dostawy i odbioru lub wysłać towar ponownie, po uiszczeniu przez Konsumenta opłaty za powtórną wysyłkę.

  9. Dowodem podatkowym potwierdzającym zawarcie Umowy sprzedaży jest faktura. Faktura może być dostarczona Konsumentowi wraz z zamówieniem i/lub na podany przez niego przy składaniu Zamówienia adres poczty elektronicznej, jeśli wyrazi chęć otrzymania jej także drogą elektroniczną. Do wystawienia faktury niezbędne są imiona i nazwiska oraz adres Konsumenta. Umowa Sprzedaży może zostać zawarta tylko z Konsumentami, tj. osobami nie prowadzącymi działalności gospodarczej.

§ 11

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.

  3. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.

  4. Oświadczenie może być wysłane drogą elektroniczną poprzez przesłanie treści oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy – sklep.tove@gmail.com, sklep@tovevintage.pl. Przykładowa treść oświadczenia: Niniejszym informuję, że odstępuję od umowy sprzedaży następujących towarów: zamówionych w dniu/otrzymanych w dniu. Dokument powinien zawierać imię i nazwisko oraz adres Konsumenta i czytelny podpis. Wzór oświadczenia jest dołączany do wiadomości elektronicznej z potwierdzeniem złożenia Zamówienia.

  5. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy oraz dane potrzebne do wysyłki zwrotu.

  6. Skutki odstąpienia od Umowy:

  1. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.

  2. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, a nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności. Koszty odesłania przesyłki spoczywają na Konsumencie. Sprzedawca nie może narzucić kupującemu konkretnej formy wysyłki i zobowiązany jest zaakceptować formę wybraną przez kupującego, jeśli tylko ma możliwość odbioru przesyłki bez ponoszenia ze swojej strony dodatkowych kosztów.

  3. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji (z zastrzeżeniem §9 ust. 3) chyba że Konsument wyraźnie zażąda innego rozwiązana, w postaci na przykład przelewu bankowego na wybrane przez siebie konto.

  1. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem..

  2. Konsument powinien odesłać Produkt na adres dostarczony przez Sprzedawcę (w wiadomości e-mail, którą Sprzedawca potwierdza otrzymanie wiadomości Konsumenta ws. odstąpienia od Umowy zawartej na odległość) nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. W przypadku niezachowania tego terminu, Sprzedawca może odstąpić od realizacji zwrotu.

  3. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu oraz za wady powstałe bezsprzecznie w wyniku użytkowania Produktu przez Konsumenta.

  4. Konsument może zgłosić chęć zwrotu części Zamówienia. W takiej sytuacji Zamówienie uważa się za zawarte. Procedura zwrotu części Zamówienia jest tożsama z opisaną wyżej procedurą odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

§ 12

Reklamacja i gwarancja

  1. Umową Sprzedaży objęte są używane Produkty. Na stronach Sklepu szczegółowo opisany jest stan każdego Produktu.

  2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Konsument ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.

  3. Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na adres Sprzedawcy sklep.tove@gmail.com lub sklep@tovevintage.pl.

  4. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m. in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia (o ile jest to możliwe), dane Konsumenta składającego reklamację, oraz żądanie Konsumenta w związku z wadą Produktu.

  5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Konsumenta uznał za uzasadnione.

  6. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres dostarczony przez Sprzedawcę w wiadomości e-mail, którą Sprzedawca potwierdza otrzymanie wiadomości Konsumenta ws. reklamacji. Koszt takiej wysyłki ponosi Sprzedający, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy sposób dostarczenia proponowany przez Sprzedawcę

§ 13

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Sprzedający zachęca Konsumenta do kontaktu w celu rozwiązania ewentualnych sporów lub gdy Konsument uważa, że jego prawa konsumenta zostały naruszone w jakikolwiek sposób.

  2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

  3. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  1. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.

  2. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.

  3. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

  4. Konsument ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

§ 14

Dane osobowe w Sklepie internetowym

  1. Administratorem danych osobowych Konsumentów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.

  2. Dane osobowe Konsumentów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego są w celu realizacji Umowy Sprzedaży oraz ewidencji Sprzedaży, a jeżeli Konsument wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym. Inne wykorzystanie danych osobowych nie jest możliwe. Aby poruszać się po stronie (tj. bez zakładania konta, zapisu do newslettera, dokonania zakupu) nie ma potrzeby podawania żadnych danych osobowych.

  3. Odbiorcami danych osobowych Konsumentów Sklepu internetowego mogą być:

  1. W przypadku Konsumenta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Konsumenta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora;

  2. W przypadku Konsumenta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Konsumenta wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym;

  3. Dostawca informatycznej usługi sklepu internetowego, z której korzysta Sprzedawca.

  1. Użytkownik podaje tylko te dane osobowe, które są niezbędne w celu realizacji procesu sprzedażowego (np. przygotowania etykiety wysyłkowej czy wystawienia faktury). Oznacza to, że nigdy nie zostanie poproszony o dane, które nie są niezbędne dla realizacji sprzedaży i wysyłki i/lub dla celów marketingu mailowego (o ile wyraził na taki zgodę). Wszystkie informacje podane przez użytkownika podlegają ochronie zgodnie z wymogami RODO. Oznacza to, że nie zostaną udostępnione osobom trzecim, z wyjątkiem odbiorców wymienionych w §13, ust. 3.

  1. Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i pobrania w formie pliku XML. Dane są przechowywane na serwerach dostawcy usługi sklepu internetowego, o której mowa w § 14 ust. 3 pkt c.

  2. Sprzedawca zapewnia użytkownikowi możliwość usunięcia danych osobowych ze zbioru danych, z wyjątkiem danych, których posiadanie jest niezbędne, by Sprzedający mógł prowadzić działalność gospodarczą, nie łamiąc przepisów prawa.

  3. Podanie danych osobowych i adresowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych i adresowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

  4. Dokumenty księgowe, będące potwierdzeniem zawarcia Umowy sprzedaży pomiędzy Sprzedającym a Konsumentem, są – zgodnie z wymaganiami prawa podatkowego - przechowywane przez Sprzedającego przez okres 5 lat.

  5. Strona tovevintage.pl korzysta z plików cookies. Akceptacja wykorzystania plików cookies przez Użytkownika strony nie jest obowiązkowa, aczkolwiek jej brak skutkuje brakiem możliwości korzystania ze strony.

  6. Sprzedawca korzysta z narzędzia analitycznego Google Analytics, wykorzystując generowany przez narzędzie kod, umożliwiający anonimowe zbieranie danych analitycznych, wykorzystywanych następnie w celu optymalizacji działania witryny internetowej tovevintage.pl i do analizy skuteczności sprzedaży. Użytkownik końcowy oraz Konsument może wyłączyć możliwość zbierania swoich danych przez Google Analitycs, stosując dodatek do przeglądarki, dostępny pod wskazanym adresem (dodatek dostępny dla przeglądarek Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari i Microsoft Edge) - https://tools.google.com/dlpage/gaoptout/

§ 15

Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.

  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany profilu działalności gospodarczej Sprzedającego, wprowadzenia nowych usług, zmian związanych z zawiązywaniem i rozwiązywaniem umów, sposobów płatności i dostaw, zmian w zakresie kontaktu ze Sprzedającym czy zmiany nazwy firmy Sprzedającego lub adresu domeny internetowej - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem, wykorzystując do tego celu dostępne mu kanały kontaktu z Konsumentem. W razie zaistnienia zmian, nie będą one mieć zastosowania do Umów już zawartych (chyba, że przepisy prawa będą wymagać na Sprzedawcy inne rozwiązanie).

  3. W razie pytań dotyczących wyżej wymienionych dokumentów, użytkownik może skontaktować się ze Sprzedającym, który udzieli odpowiedzi zgodnie z posiadaną przez siebie wiedzą.

  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

  5. Zarówno regulamin, jak i zasady reklamacji i zwrotów oraz polityka firmy związana ze zobowiązaniami RODO, są dostępne do wglądu na stronie internetowej tovevintage.pl oraz za pośrednictwem dostępnych form kontaktu ze Sprzedającym.